x تبلیغات
انواع رنگ های آبی برای هر نوع اتاق

انواع رنگ های آبی برای هر نوع اتاق

دلیلی وجود دارد که چرا آبی همیشه شیک است: بسته به سایه، می‌تواند به‌عنوان خاطره‌انگیز و خوش خلق، آرام و آرام‌بخش، یا جسورانه و پرانرژی ظاهر شود

انواع رنگ های آبی برای هر نوع اتاق

دلیلی وجود دارد که چرا آبی همیشه شیک است: بسته به سایه، می‌تواند به‌عنوان خاطره‌انگیز و خوش خلق، آرام و آرام‌بخش، یا جسورانه و پرانرژی ظاهر شود – به علاوه، به زیبایی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های دیگر (از جمله رنگ‌های چوبی) جفت می‌شود. و فلزات). از آنجایی که با توجه به گستردگی گزینه‌ها، انتخاب رنگ آبی مناسب می‌تواند کاری دلهره‌آور باشد، ما فهرستی از رنگ‌های آبی آزمایش شده و واقعی مورد علاقه طراحان، از کم‌رنگ‌ترین رنگ آبی پودری گرفته تا تیره و درخشان آبی را گردآوری کرده‌ایم. میز جلو مبلی مدرن  به دنبال یافتن رنگ آبی عالی به عنوان شکار یک شلوار جین آبی عالی فکر کنید: چه دکوراسیون شما سنتی یا فوق مدرن باشد، یک آبی عالی برای شما وجود دارد!
اتاق، طراحی داخلی، مبلمان، سقف، کف، میز، معماری، اتاق نشیمن، خانه، صندلی،
پل دایر
آبی های یخی، آسمان صاف را در داخل خانه به ارمغان می آورند. پالوما کنترراس، طراح، که  1635 را با لاکی با براق و براق تطبیق داده است، می گوید: «برای کتابخانه دکوراسیون مدرن مشتری که به باغ و استخر باز می شود، ما این خاکستری آبی زیبا را انتخاب کردیم تا توهم وارد کردن بیرون را ایجاد کنیم. پایانی آینه مانند

فارو و توپ
"پس از باران نوعی شفافیت در هوا وجود دارد و این رنگ نیز همین حس را دارد. ناگهان سقف اتاق را بلندتر نشان می دهد و فضا به نوعی بزرگتر می شود. انرژی اتاق را کاملاً تغییر می دهد و احساس می کنید که دوست دارید. بالاخره می‌توانی نفس عمیقی بکشی!» طراح کیتی مین می گوید.

حلقه دودی پرت و لامبرت
انگشتر دود اکولاد پرات و لامبرت
پرات و لامبرت
"این آبی یخی تردی خنکی دارد که طراوت می‌بخشد. من پارچه‌هایی را با رنگ‌های مختلف از همان سایه، مانند سرمه‌ای و تخته‌ای، اضافه می‌کنم تا ظاهری تک‌رنگ و لایه‌ای ایجاد کنم. یا می‌توانید رنگ‌های متضاد مانند قهوه‌ای و قرمز را بیاورید. رابرت استیلین، طراح، می‌گوید گرما و آرامش تمام بافت‌ها و تن‌ها باعث می‌شود که اتاق به راحتی در آن قرار گیرد.

فارو و توپ آبی روشن
امولسیون مدرن آبی روشن 22
فارو و توپ
"وقتی به رنگ دریاچه فکر می‌کنید، باید به درخت‌ها و سایه‌ها و ابرها فکر کنید. مثل این خاکستری مایل به آبی در هم ریخته است. رنگ جواهری واضحی نیست، مثل اقیانوس. اقیانوس با امواج شکسته‌اش، سوزان فریر، طراح می‌گوید: میز جلو مبلی مدرن «آب دریاچه آرامش‌بخش‌تر است. در ساحل می‌چرخد. این نوع خاکستری-آبی روی یک اتاق می‌شوید، و شما آشفتگی را نمی‌بینید».

آبی کمرنگ
اتاق آبی اثر ماری بورگوس
با اجازه ماری بورگوس
ماری بورگوس، طراح شهر نیویورک می گوید: "رنگ آبی مورد علاقه دکوراسیون مدرن من بنجامین مور 813 بلوت شیرین است. این رنگ بخشی از کلاسیک بنجامین مور است و جذابیت جاودانه آن مکمل سبک ها از سنتی تا مدرن و همه چیز است. این یک تن رنگ ملایم است که یک حس کلی آرامش و التیام را به ارمغان می آورد - برای طراحی اتاق خواب یا مهد کودک ایده آل است.

 کبالت بلوز
اتاق نشیمن آبی نیک اولسن
دیوارهای لاکی شده در به روشن کردن این اتاق رو به شمال در آپارتمانی که توسط نیک اولس طراحی شده است کمک می کند.
گلیدن دریای کارائیب آبی
پریمیوم دریای کارائیب
"در ترکیه، دریا بسیار شفاف و روشن است - یک آبی اقیانوسی واقعی، مانند این رنگ. شما همان آبی را در کاشی های مسجد آبی می بینید. عمق بی پایانی دارد، و این باعث می شود که آن را بسیار آرام کند. تصور کنید که آن را در یک مدخل یا کتابخانه با رنگی براق تصور کنید. بالاخره این فقط رنگ است. ریسک کنید و به دنبال آن بروید!" طراح دیوید فینیکس می گوید.

فارو و توپ سبز آبی
با احترام فارو و توپ
چاد گریسی طراح می گوید: رنگ آبی مورد علاقه من، رنگ آبی سبز فارو و بال شماره 84 است. "من عاشق استفاده از این آبی شفاف و قابل تغییر به دلیل کیفیت آفتاب پرستش هستم. در صورت نیاز می تواند احساس ساحلی، تاریخی یا تازه داشته باشد."

https://buildico.co/services/interior-design/
آبی های گرد و غباری
سبز، چوب، اتاق، طراحی داخلی، دیوار، درب منزل، سبز رنگ، سقف، درب، لوازم،
طراح اشلی ایزاک، شلوار جین خوب کلر پینت را برای این ورودی انتخاب کرد "زیرا با کاغذ دیواری ای که من انتخاب کردم بسیار خوب کار می کرد (تابستان بی پایان توسط دیوارپوش های یورک). فضای مفهومی باز ما برای اضافه کردن کمی درام بدون احساس شدید."

بنجامین مور
"عمیق،آبی تیره در اتاق غذاخوری اقیانوس اطلس عمیق و تیره را تداعی می کند. تام  طراح می گوید: پوشش رنگ مات است تا حداکثر نور را جذب کند و اجازه دهد اشیاء چیده شده روی آن بدرخشند.
آبی، اتاق، کشو، طراحی داخلی، چوب، ملک، کف، سفید، مبلمان، کابینت،
مروارید جانا دیویس
من این رنگ را دوست دارم زیرا در طول روز تغییر می کند. میز جلو مبلی مدرن رنگدانه ها به قدری غنی هستند که گاهی اوقات به نظر می رسد که در رنگ آبی کمی پرچین وجود دارد و از زاویه ای دیگر یک آبی تیره واقعی است. هنگامی که از آن استفاده می شود یک تن عمق می بخشد. کلی فینلی، طراح، می گوید: روی مبلمان که اکثر رنگ های دیگر نمی توانند به آن دست پیدا کنند.

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 8
بازدید سال گذشته : 97
کل بازدید : 437